Przejście na zdalne nauczanie z powodu pandemii koronawirusa dla uczniów, nauczycieli i rodziców było trudnym doświadczeniem. Jedocześnie, wielu z nich zdobyło nowe umiejętności cyfrowe. Większość uczniów i nauczycieli tęskniła za bezpośrednim kontaktem. Czego uczy nas okres zdalnego nauczania i czy może być początkiem zmian na lepsze w polskiej szkole? Jak tworzyć edukację w świecie pełnym technologii? I myśleć o jej przyszłości w tak niepewnych czasach pandemii? Do refleksji na ten temat zaprosiliśmy grono ekspertów i ekspertek ds. edukacji i innowacji, którym serdecznie dziękujemy za podzielenie się swoimi artykułami. Zebraliśmy je w publikację pt. „Jutro w szkole. Szkoła jutra”. Życzymy miłej lektury.
Konrad Ciesiołkiewicz
Przeczytaj - Szkoła jutra – szkoła z ludzką twarzą - otwiera się w nowym oknie
Kuba Wygnański
Przeczytaj - Kryzys jako nauczka i okazja do zmiany - otwiera się w nowym oknie
dr hab. Jacek Pyżalski
Przeczytaj - Czego mogliśmy się nauczyć na poligonie edukacji zdalnej? - otwiera się w nowym oknie
dr Paulina Sobiesiak-Penszko
Ewa Radanowicz, Oktawia Gorzeńska
Marta Florkiewicz-Borkowska
Agnieszka Jankowiak-Maik
Przeczytaj - Kompetencje przyszłości zaklęte w przeszłości? - otwiera się w nowym oknie
dr Tomasz Tokarz
Przeczytaj - Dla nauczycieli: programy, zasoby online, materiały - otwiera się w nowym oknie
Pobierz - Jutro w szkole. Szkoła jutra - cała publikacja - otwiera się w nowym oknie