Nie mamy wątpliwości, że kompetencje cyfrowe, stanowiące uzupełnienie kompetencji metodycznych, są jednym z najbardziej pożądanych instrumentów tworzenia edukacji „jutra”. To ważne, żeby dorośli, w tym także nauczycielki i nauczyciele, rozumieli potrzeby młodych ludzi wychowywanych w świecie pełnym ekranów i potrafili zadbać o takie warunki i takie wsparcie dla nich, które uczyni edukację bardziej atrakcyjną i angażującą, a szkołę miejscem, gdzie rozumie się świat cyfrowy. „Lekcja:Enter” okazała się odpowiedzią na te wyzwania i przyniosła wymierny efekt.
Projekt realizowany w latach 2019-23 przez Fundację Orange, Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego i Instytut Spraw Publicznych, współfinansowany ze środków UE.
Zobaczcie, jakie wnioski i rekomendacje płyną z jego realizacji. Polecamy lekturę publikacji „Szkoła jutra zaczyna się dziś. Jak Lekcja:Enter wsparła polskie szkoły w cyfrowej transformacji”. Znajdziesz ją TUTAJ.