Ania Guzik z Pracowniami Orange w akcji #jestnaswiecej  - Aktualności - Fundacja Orange
Pomiń nawigację

Aktualności

Ania Guzik z Pracowniami Orange w akcji #jestnaswiecej

Nasza kampania w swojej lokalnej odsłonie
Kobieta pisząca na ścianie

Ania Guzik przeciwko hejtowi

Do kampanii #jestnaswiecej dołączyła Ania Guzik, która jako ambasadorka Pracowni Orange odwiedziła Jurczyce (woj. małopolskie). Jako osoba publiczna sama doświadcza hejtu, dlatego dobrze wie, o czym mówi: – Hejt w internecie to dziś niestety powszechne zjawisko i nie tylko najmłodsi nie wiedzą, jak skutecznie sobie z nim poradzić. Negatywne komentarze i opinie mogą dotknąć każdego z nas, dlatego w ramach akcji #jestnaswiecej uświadamiamy jego konsekwencje i uczymy, jak nie dopuścić do rozprzestrzeniania się tego zjawiska – powiedziała w sobotę w Jurczycach. Kobieta mówiąca do mikrofonu - #jestnaswięcej

Pomarańczowa sznurówka w Pracowniach Orange

Aby jeszcze mocniej powiedzieć na temat kampanii przeciwko hejtowi, poprosiliśmy lokalne Pracownie Orange o zaangażowanie. W odpowiedzi dostaliśmy wiele niesztampowych pomysłów. Jeden z nich, zaproponowany przez Pracownię Orange w Jurczycach, to stworzenie muralu, który na długo zagości na honorowej ścianie, przypominając wszystkim gościom, że Pracownia jest miejscem bez hejtu. Zwycięska akcja została nagrodzona wizytą Ambasadorki, która wspólnie z mieszkańcami Jurczyc tworzyła antyhejtowy mural. Wielka pomarańczowa sznurówka służyła za linę do zabaw dla dzieci, a w cieplejszym okresie ma być wykorzystana w czasie imprez sportowych. Całośc jest możliwa dzięki zaangażowaniu stowarzyszenia Razem dla Wszystkich w Jurczycach i jego przewodniczącego - Jerzego Kłępy, który jest także liderem Pracowni Orange oraz sołtysem.

#jestnaswiecej

Kampania pod hasłem #jestnaswiecej zachęca młodzież oraz nauczycieli i rodziców, by zabrali glos oraz pokazali, że nie zgadzają się na hejt w sieci. Hejt jest wszędzie, jednak – jak pokazują badania – tworzy go względnie mała grupa. Dlatego zachęcamy wszystkich, by pokazać, że ludzi, którym zależy na dobrych, pozytywnych relacjach jest więcej. Symbolem kampanii jest pomarańczowa sznurówka. Każdy może przeprowadzić zajęcia z grupą młodzieży i zamówić sznurówki poprzez formularz na naszej stronie. Zachęcamy! Zdjęcia: Alicja Szulc
Galeria zdjęć z wydarzenia ►TUTAJ