„Nie przescrolluj życia” - to hasło kampanii społecznej, z którą wystartowaliśmy w grudniu zeszłego roku. Spot przygotowaliśmy we współpracy z zespołem Orange Polska. Chcieliśmy w symboliczny sposób pokazać w nim, jak ważne jest dbanie o relacje w świecie pełnym ekranów. Zobaczcie, jak było na planie filmowym.
Każdego dnia przewijamy na ekranie smartfona, tabletu czy komputera dziesiątki metrów treści. Odbieramy nieustannie pikające powiadomienia, wiadomości i newsy. Nadmierne korzystanie z technologii może zaburzać równowagę i wpływać na zaniedbywanie innych aspektów życia, w tym relacji z bliskimi. Warto więc zadać sobie pytanie, czy w takim razie starcza nam czasu i skupienia na to, co najważniejsze?
A to, co naprawdę ważne, to...
Nasza kampania „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową i zachęca do refleksji o tym, jakie miejsce w naszym życiu zajmują urządzenia ekranowe. Niesie przesłanie, by w świecie pełnym ekranów zatroszczyć się o to, co najważniejsze… o siebie, o innych, o relacje z ludźmi. Mamy nadzieję, że skłoni ona do przemyśleń i zmian tam, gdzie są potrzebne.
Spot filmowy do tej akcji przygotowaliśmy wspólnie z zespołem Orange Polska, we współpracy z agencją GONG.
Kampania ,,od kuchni"
Przygotowanie spotu filmowego, również zza kulis, było dla naszej Fundacji niezwykle inspirującym wydarzeniem. Na nagraniu towarzyszyła nam dobra atmosfera, spokój i pełne skupienie. Był śmiech, ale i…masa wzruszeń, gdy na bieżąco oglądaliśmy uchwycone kamerą fragmenty. Dzień na planie to wiele godzin ciężkiej pracy całej ekipy, od aktorów(ek), reżysera, po techników. Za co wszystkim bardzo dziękujemy.
Jesteście ciekawi, jak powstawał ten spot? Sami zobaczcie! Zapraszamy na relację z planu w towarzystwie #EkipaOrange. (Making of powstał dzięki Follow Agency oraz #EkipaOrange).